TOO BUSY FACEBOOKIN´

Jag snubblade in som medlem på Facebook,och det blev lite av en drog,att sitta där och ha koll på folk,kommentera nonsens och i största allmänhet delta i ett överflödigt mediebrus.
Det är kul,det är roligt och det känns som om man är part of something bigger !
Men nu ska jag skärpa till mej.
Bloggen har legat orörd för länge nu,
Jag lovar att strama upp,styra upp och annat upp,och ge den det utrymme och den uppmärksamhet den förtjänar.
Jag väntar ännu på kraften att berätta om den värdiga,fina och trots allt ljusa begravningen av min kära vän Suzy.
Men det kommer.
In the meantime tittar jag på True Blood, har galet nog börjat go off Stephen Moyer och istället mer och mer - OCH med dräglande förväntning I might add! - se fram emot nakenscenerna mellan Eric och Sookie, dvs Alexanders Skarsgård.Hade ingen aaaaaning om att han var en sån karamell!

Mer sånt!
Nu ska jag röja i lägenheten.
Igen.
It never ends,tydligen,

Inga kommentarer: