OFFICIAL MEMBER OF THE CLUB!

...as of today
(Klicka på rubriken så hamnar ni i Fristad - sort of...)

Jag har tänkt på det säkert 100 gånger.
Varenda gång jag åkt förbi,as a matter of fact,men inte förrän idag tog jag tag i saker och ting och masade mej upp till biblioteket i min sommarhemstörre ort.
Nämligen Fristad.
Där blev jag glatt insläppt i klubben och stoltserar numera med ett lånekort som ger mej access till ALLA bibliotek i Borås kommun.
Det ni!
I know - it kinda rocks, right?
Däremot gick jag därifrån tomhänt.
En snabb sökning på bibliotekets dator gav vid handen att de böcker jag velat låna redan var utlånade.Till personer med synnerligen gott omdöme,kan man tänka,eftersom de böcker jag velat låna innehåller banbrytande stuff om kroppsmedvetenhet, kroppskännedom, kroppsklämmighet och allmänt kropps - sådär.
Näringslärateorier som spränger sönder gamla dogmer till grus.
Överhuvudtaget - now when I come to think of it - gillar jag att läsa nya saker som demolerar gamla fort och kaserner,vore det alltifrån politiska dogmer via monetära uppbyggelsesystem till populära sätt att behandla sin kropp - väl eller illa skit samma.
Bara nåt gammalt sprängs sönder.
För övrigt är nu andra säsongen av True Blood inne på sitt femte avsnitt,och jag vet inte vad jag ska säja, förutom att abstinensen är total så fort senaste avsnittet betittats (vanligtvis sent på måndag kväll när avsnittet hamnar på en torrentfil nära dej) och tiden är ökenlång till nästan måndag,då ytterligare ett avsnitt finns ute.

Jag vill oxå ha en vampyr.
Som Sookie.
I´m bitten - so bite me!

Inga kommentarer: