SHOWROOM

Klicka på rubriken så kommer ni till Hemnets sida och där finns mitt lilla pörte med till försäljning,Dr Forselius gata 22!
Och ja,det går undan.Efter att ha tröskat i finanskrisens spår hela hösten och vintern utan att ha fått sålt min lägenhet,så händer nu nästan allt på en gång!
Visningen är planerad till veckan efter påsklovet,men redan nu har jag fått ett erbjudande som jag har svårt att säja nej till.Frågan är bara hur girig jag är,eller dumdristig.....

Mitt kök ovan.
Jag ska ruva på detta erbjudande över helgen och sen...vete fan rent ut sagt.
Och lite chockad är jag,ärligt talat.Har gått så länge i försäljningsgrosess,att nu,när det verkar bli av,så känner jag mej både tom och lite handfallen, som att: vad gör jag nu då?
Pengar.
Är inte djävulen förklädd.
Snarare motsatsen.
Men ändå - så lockande att tacka ja.
Jag återkommer.
Puss!

Inga kommentarer: