TEES BY SIC AND ELIN!

Stolt idag: Jag.
Varför?
Jo därför, se nedan!
Såhär står det att läsa i dagens G-P:

"Rekordmånga elever städar
Över 44 000 unga deltar i årets storstädning av Göteborg.
Det är förskolebarn samt elever i låg- och mellanstadiet som i skolornas regi börjar städa på onsdag morgon. Förra året plockade de upp mer än 50 ton skräp runt skolor och förskolor.
Även allmänheten kan delta i städningen. De västra stadsdelarna inbjuder till familjedagar med aktiviteter. Hisingens stadsdelar arrangerar städning ihop med föreningar.
Alla förskolebarn och skolelever som deltar i städningen får en t-shirt. Det finns också en tävling, där grupper av barn spånar i hur man ska jobba mot nedskräpning.
Förskolebarnen belönas med ett besök på Barnen Zoo med fika och ponnyridning. Skolbarnen får gå på Liseberg.
Ett led i kampen mot nedskräpning är också ett stort antal nya papperskorgar i stan. Sammanlagt i år ska runt 900 placeras ut, varav cirka 200 redan är på plats"
(OBS. Denna artikel publicerades i G-P 20090330.MC)

Och - tamtamtamtatara!
T-tröjorna är designade av begåvade sonen och sonens begåvade flickvän,i samarbete med sonens företag SIC!

(OBS:jag äger inte rättigheterna till den här bilden.MC)
Den här designen är för tröjorna som förskolebarnen får,och det är sonens begåvade flickvän som knåpat ihop just den,och det var DEN som fick Göteborgs kommun att ge SIC jobbet! Tacka alltså Elin,grabbar!
Hur begåvad hon är ser man på detta självporträtt som jag tar mej friheten att lägga ut på min sida.

(OBS:Jag äger inte rättigheten till den här bilden!MC)
Elin,you rock!

Inga kommentarer: